Subject: FW: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja IKÕ plaanist
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 09:44:59 +0300

From: Jana Prost <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 17, 2025 8:42 AM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja IKÕ plaanist

Veel üks tööülesanne registreerimiseks.

Tervitades

Jana

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 7, 2025 1:11 PM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Tauri Olesk' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja IKÕ plaanist

Tere

Saadan uuesti Transpordiameti nõusoleku saamiseks Treppoja risti 
bussipeatusesse ootekoja paigaldamise projekti. Varasemalt nõusoleku saanud 
projektiga võrreldes on nüüd ootekoda ette nähtud paigaldada 
raudbetoonplaadi asemel betoonkivisillutisele. Samuti on muutunud ootekoja 
tüüp, mille tootejoonis on välja toodud lisades. Lisadesse on juurde pandud 
ka IKÕ joonis, mida on korrigeeritud vastavalt varem saadetud märkustele.

Lugupidamisega

Kerttu Volk

EXTech Design OÜ

Tel: +372 58 254 220

From: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, 4 April 2025 14:22
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja IKÕ plaanist

Tere, Kerttu

Sain maade osakonnast ja liikluskorraldajalt täiendavat infot.

Kuna nii ootekoda kui ka platvormi hakkab edaspidi hooldama KOV, siis oleks 
kolmes suunas IKÕ ala määramine kõige õigem.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 1:32 PM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja IKÕ plaanist

Tere

Telefoni vestluse jätkuks saadan tähelepaneku nr 2 osas väljavõtte kinnituse 
saamiseks.

Viimati koostatud lahenduse puhul oli IKÕ ala näidatud ooteplatvormist kuni 
kinnistupiirini kõikidele kõvakattega aladele.

1.	Kas lahendust tuleks korrigeerida selliselt, et IKÕ ala sisse jääb ainult 
ootekoja alune ala? Ning ooteplatvormi ja ootekoja vaheline ala jääb IKÕ 
alast välja?

Antud lahendus oleks kõige sarnasem ka Transpordiameti juhendile ootekodade 
IKÕ seadmise puhul.

2.	Või siis tuleks algselt näidatud IKÕ ala suurendada kõigis kolmes suunas 
1,0m.

3.	Või piisab kahes suunas suurendamist?

Lugupidamisega

Kerttu Volk

EXTech Design OÜ

Tel: +372 58 254 220

From: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, 28 March 2025 12:53
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja IKÕ plaanist

Tere,

Esmalt vabandan, et vastus on viibinud. Ametlikult registreeritud 
tööülesandeid on väga palju ja e-postile laekunud ülesandeid on keeruline nö 
vahele võtta.

Tänan Teid saadetud plaanide eest. Vastavalt RIIGIVARA KASUTAMISEKS ANDMISE 
juhendile toon välja märkused, mida oleks vaja korrigeerida.

1.	Palume korrigeerida esitatud plaanil näidatud kirjanurka. Plaani 
kirjanurk peab välja nägema täpselt selline nagu alltoodud väljavõte.
2.	Kasutusõiguse ala tuleb täpsustada. Kasutusala suuruseks tuleb näidata 1 
m ehitise horisontaalprojektsioonist. Korrigeerida peale seda kui on 
täpsustatud kasutusõiguse ala pindala ka tabeli andmetes.
3.	Tingmärkide loetelust puudub  POS number; korrigeerida tingmärkide 
loetelus kirjeldatut

Kõik muu joonisel kajastatud info (olemasolevad tehnorajatised nt truup, 
haljastus, nõlv jne) tuleb näidata musta värviga.

4.	Koondtabel peab sisaldama järgmist teavet:

5.	Projektis kasutada riikliku teeregistri (http://teeregister.riik.ee) 
põhiseid teede numbreid ja nimetusi. Korrigeerida „Tallinn-Paldiski tee“ ja 
asendada „8 Tallinn-Paldiski tee“.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 12, 2025 10:40 AM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja paigalduse ehitusprojekt

Tere

Saadan ülevaatamiseks koostatud IKÕ plaani.

Lugupidamisega

Kerttu Volk

EXTech Design OÜ

Tel: +372 58 254 220

From: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, 11 March 2025 11:19
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja paigalduse ehitusprojekt

Tere,

Muudetud lahendus on sobilik. Arvestada tuleb, et ootekoja betoonsillutis 
peab olema vastupidav keskkonnatingimustele.

Arutasin bussipeatuse ootekoja projekti muudatust meie üksuse juhatajaga. 
Palun muudetud projekt saata meil uuesti nõusoleku saamiseks.

Peame oluliseks märkida meie 23.08.2024 kirja nr 7.1-2/24/14020-2 p 8 toodud 
nõuet.

Kui ootekoda rajatakse riigitee alusele maale, siis tuleb ootekoja 
püstitamiseks ja hooldamiseks sõlmida isikliku kasutusõiguse leping. 
Kasutusõiguse seadmise korraldab KOV ja selleks on vajalik koostada isikliku 
kasutusõiguse seadmise (IKÕ) plaan vastavalt Juhisele isikliku kasutusõiguse 
seadmiseks jalgratta- ja jalgtee ehituse projektides 
<https://www.transpordiamet.ee/riigiteede-juhendid#kergliiklusteed--2> .

JUHIS leitav:

Plaani näidise lisan manusesse. Võite IKÕ plaani mulle eelnevalt 
ülevaatamiseks saata [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kui IKÕ plaan on korras, siis palume täita Riigivara kasutamiseks andmise ja 
isikliku kasutusõiguse seadmise taotlus jalgratta- ja jalgtee ehituseks 
<https://www.transpordiamet.ee/riigiteede-juhendid#kergliiklusteed--2>  ja 
edastada koos IKÕ seadmise plaaniga Transpordiameti teemaa osakonnale 
([email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

TAOTLUS leitav:

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 3, 2025 9:54 AM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja paigalduse ehitusprojekt

Tere

Tellija soovil oleme asendanud bussipeatuse ootekoja aluse betoonplaadi 
betoonkivisillutisega. Samuti muutus bussipeatuse ootekoja tüüp, mistõttu 
läks selle alune sillutisega ala nii piki- kui ka põiksuunas 0,5m suuremaks. 
Ootekoja asukoht jäi paika ning selle esiserv on endiselt 3,0m kaugusel 
ooteplatvormi esiservast. Manuses uue lahendusega asendiplaan ning katendi 
konstruktiivne lõige. Kas peaksime saatma ülevaatamiseks ning nõusoleku 
saamiseks kogu projekt kausta või varasem nõusolek kehtib?

Lugupidamisega

Kerttu Volk

EXTech Design OÜ

Tel: +372 58 254 220

From: Jana Prost < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Thursday, 6 February 2025 11:30
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja paigalduse ehitusprojekt

Tere,

Oleme korrigeeritud projekti üle vaadanud. Kavandatava ootekoja asukoht 
sobib.

Vabandan, et vastuskiri on viibinud.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, February 6, 2025 7:09 AM
To: Jana Prost < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja paigalduse ehitusprojekt

Tere

Kas olete jõudnud tutvuda uuendatud projektiga? Mis ajaks võiks oodata 
tagasisidet?

Lugupidamisega

Kerttu Volk

EXTech Design OÜ

Tel: +372 58 254 220

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, 17 January 2025 13:29
To: 'Jana Prost' < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja paigalduse ehitusprojekt

Tere

Arutasime antud lahendust Tellijaga ning nihutasime ootekoja 
bussiooteplatvormi taha. Korrigeeritud projektlahendus on leitav manuses.

Lugupidamisega

Kerttu Volk

EXTech Design OÜ

Tel: +372 58 254 220

From: Jana Prost < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Friday, 13 December 2024 11:03
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja paigalduse ehitusprojekt

Tere,

Olen teinud koostööd Transpordiameti põhja osakonna korrashoiu ja 
liikluskorralduse üksusega. Edastame meie seisukohad (märgitud rohelisega).

1.	Ootekoja asukoha projekteerimisel on lähtutud Transpordiameti poolt 
väljastatud nõusolekust 23.08.2024 nr 7.1-2/24/14020-2, joonis 2.

Eelnimetatud kirja p. 1 nõuab ootekoja paigaldamist peatuse ooteplatvormi 
taha.

2.	Peatuse taga säilib suuremas osas nõva/küvett tänasel kujul. Ootekoda on 
ette nähtud olemasoleva kraavi ja nõva vahele, kus on ka kõrgem koht. 
Nõva/küveti voolusuund on ida suunas. Seega ei muutu nõva/küveti sademevee 
valgumise põhimõte ning see jääb toimima.

Küvett peab jääma toimima ka siis kui ootekoda on platvormi taga.

Palume korrigeerida projekti kooskõlastuse kirjas (23.08.2024 nr 
7.1-2/24/14020-2) kirjeldatule vastavaks.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, December 6, 2024 10:36 AM
To: Jana Prost < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja paigalduse ehitusprojekt

Tere

Lisasime omapoolsed vastused koostatud märkustele alla sinisega.

Lugupidamisega

Kerttu Volk

EXTech Design OÜ

Tel: +372 58 254 220

From: Jana Prost < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Friday, 6 December 2024 09:52
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja paigalduse ehitusprojekt

Tere,

Täname Teid saadetud projekti eest.

Olen esitatud materjalidega tutvunud ning teinud koostööd meie piirkonna 
korrashoiu ja liikluskorralduse üksusega.

Nimetatud projekti on vajalik korrigeerida järgmistes punktides.

1.	Kavandatud ootekoda tuleks paigaldada platvormi taha. Ootekoja asukoha 
projekteerimisel on lähtutud Transpordiameti poolt väljastatud nõusolekust 
23.08.2024 nr 7.1-2/24/14020-2, joonis 2.
2.	Säilitada peatuse taga olev nõva või küvett. Peatuse taga säilib suuremas 
osas nõva/küvett tänasel kujul. Ootekoda on ette nähtud olemasoleva kraavi 
ja nõva vahele, kus on ka kõrgem koht. Nõva/küveti voolusuund on ida suunas. 
Seega ei muutu nõva/küveti sademevee valgumise põhimõte ning see jääb 
toimima.
3.	Praegune lahendus on probleemne tee hooldajale, lisaks voolab teelt vesi 
otse ootekotta ja sinna tekib lomp. Madalam koht on tekitatud ootekoja 
betoonaluse ja kõnnitee ühenduse asfaltkatte vahele. Ootekojale on antud 1% 
kalle ning sademevesi on juhitud olemasolevasse kraavi ja seega lompi ei 
teki.

Vastavalt Transpordiameti poolt väljastatud nõusolekule nr 7.1-2/24/14020-2 
ei võta Transpordiamet ootekoja korrashoiuga seotud kohustusi. 
Vallaesindajale antud asendiplaani lahendus sobib ning seega ei tohiks olla 
probleeme teehooldajale.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, November 13, 2024 11:40 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Treppoja rist bussipeatuse ootekoja paigalduse ehitusprojekt

Tere

Saadan üle vaatamiseks ning sobivuse korral kooskõlastamiseks Lääne-Harju 
Vallavalituse poolt tellitud riigitee nr 8 Tallinn – Paldiski tee km 35,913 
Treppoja rist bussipeatusesse ootekoja paigaldamise ehitusprojekti 
põhiprojekti staadiumis. Küsimuste ja täpsustuste korral palun võtke 
ühendust kirja või telefoni teel.

Projekt on samaaegselt kooskõlastamisel ka tehnovõrkude valdajatega.

Lugupidamisega

Kerttu Volk

EXTech Design OÜ

Tel: +372 58 254 220

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.